Polskie Radio Lublin jest jedną z najstarszych rozgłośni radiowych w Polsce. Od 65 lat skupia swoich słuchaczy wokół wiadomości z regionu, kładąc nacisk na jego kulturę. Ze względu na pojawienie się nowej ramówki, rozgłośnia zdecydowała się na gruntowną zmianę swojej identyfikacji wizualnej, łącznie z nazwą radia.
Jednym z etapów rebrandingu było zaprojektowanie nowej strony www rozgłośni. Szata graficzna miała być spójna z nową komunikacją wizualną i podkreślać medialny charakter stacji. Podczas współpracy z klientem stworzyliśmy architekturę informacji, która przystępnie prezentuje duże ilości publikowanych wiadomości. Ze względu na zmianę ramówki i zamieszczanie nowego typu informacji wyróżniliśmy treści multimedialne. W kreacji graficznej, motyw okręgów i niebieską barwę wykorzystaliśmy punktowo, w ten sposób utrzymaliśmy równowagę pomiędzy ilością prezentowanych tematów a nową identyfikacją.
Kolejnym istotnym elementem projektu było funkcjonowanie serwisu w urządzeniach mobilnych. Każdą zaprojektowaną podstronę dostosowaliśmy do rozdzielczości smartphonów i tabletów.
Strona www
Makiety funkcjonalne
Wersja responsywna