Onex Group oferuje różne rozwiązania informatyczne Mircosoft'u. Oprócz sprzedaży oprogramowania firma prowadzi szkolenia e-learningowe. W 2017 została finalistą globalnego konkursu Partner Roku Microsoft.
Nieustanny rozwój doprowadził Onex Group do decyzji o kompleksowym odświeżeniu wizerunku marki. Do naszych obowiązków należało uaktualnienie logo razem z identyfikacją wizualną oraz zaprojektowanie nowej strony www. Istotnym wyznacznikiem prac, było nawiązanie kolorystyczne do oferowanych produktów oraz zachowanie technologicznej i nowoczesnej stylistyki.
Pracę nad nowym logo rozpoczęliśmy od projektu sygnetu. Uprościliśmy jego formę w stosunku do pierwotnej wersji i dodaliśmy kolorystykę, na której zależało klientowi. Wzmocniliśmy również sam przekaz znaku poprzez zastosowanie odważnej typografii. Zaokrągliliśmy kształty liter co dodało logotypowi nowoczesnego charakteru.
Kolejnym etapem odświeżenia były elementy identyfikacji wizualnej. Zdecydowaliśmy się na dużą ilość bieli aby dobrze wyeksponować nowy znak. Użyliśmy kolorowych równoległoboków w różnych formacjach jako nawiązanie do sygnetu i dynamicznego rozwoju firmy. Dobraliśmy też lekką typografię dla dopełnienia nowoczesnego efektu.
Ostatnim zadaniem był layout strony internetowej. Klientowi zależało aby witryna w czytelny i ciekawy sposób komunikowały ofertę. Zaproponowaliśmy kilka koncepcji projektów oraz animacji, wybór padł na kierunek spójny z identyfikacją. Oprócz statycznych grafik przygotowaliśmy także referencje animacji dla zespołu wdrożeniowego.