Nasha to nowa agencja interaktywna z Poznania. Firma specjalizująca się w rozmaitych projektach internetowych i marketingowych.

Jako młoda firma Nasha zwróciła się do nas z potrzebą kompleksowej obsługi brandingowej. Główną ideą identyfikacji była komunikacja międzyludzka, która miała pokazać że agencja działa blisko swoich klientów. Firma była też mocno przywiązana do różowej barwy, ponadto kreacje miały przykuwać uwagę i wyróżniać się na tle konkurencji.

Pierwszym etapem prac był projekt logo. Po analizie znaków lokalnej konkurencji doszliśmy do wniosku, że zaproponowana różowa barwa dobrze się sprawdzi w komunikacji agencji. Po przepracowaniu kilku kierunków, zaproponowaliśmy koncepcję z wykorzystaniem motywu uścisku dłoni. Klientowi pomysł bardzo się spodobał, ponieważ trafnie nawiązywał do głównej idei. Zaprojektowaliśmy sygnet zgodnie z ustaleniami i połączyliśmy go z nazwą firmy, dopełniając kreację wyrazistą typografią.

Po kreacji logo rozpoczęliśmy pracę nad identyfikacją wizualną. Postanowiliśmy stworzyć wiodący motyw graficzny na podstawie zaprojektowanego sygnetu. Następnie połączyliśmy go z różową barwą i odpowiednio wdrożyliśmy w każdym elemencie. W efekcie powstały nowoczesne i przykuwające uwagę materiały, które wspierają codzienną działalność agencji.

Klient:
Nasha
Zakres prac:
Logo
Identyfikacja wizualna