Mennica Wrocławska to uznana marka i jeden z podmiotów Grupy Goldenmark, która jest największym dystrybutorem złota i srebra inwestycyjnego w Polsce. Firma istnieje na rynku od 2010 roku i w swojej działalności z dumą nawiązuje do menniczej tradycji Wrocławia.
We współpracy z Divante odświeżyliśmy stronę e-commerce marki. Divante przygotowało architekturę informacji a nasz zespół był odpowiedzialny za szatę graficzną serwisu. Od początku prac klientowi zależało na połączeniu elegancji i nowoczesności aby oddać charakter branży oraz zaznaczyć stały rozwój firmy. Istotnym czynnikiem była również spójność projektów z funkcjonującą identyfikacją wizualną.
Pierwszym krokiem był wybór typografii. Postanowiliśmy użyć dwóch różnych krojów, szeryfowego do nagłówków oraz geometrycznego do nawigacji i większych bloków treści. Dla uzyskania eleganckiego efektu zdecydowaliśmy się na dużą ilość światła w projektach i delikatny design elementów. Następnie zaproponowaliśmy kilka wariantów kolorystycznych z różnym natężeniem firmowych barw. Po konsultacjach z nami i Divante klient zdecydował się na najbardziej zrównoważony efekt.
Ostatnim etapem projektu była wersja responsywna platformy. Wszystkie opracowane widoki dostosowaliśmy pod urządzenia mobilne.