Webdesign & Branding

Mail My Day

#huemmd2

Mail My Day to konferencja skupiająca marketerów oraz specjalistów z zakresu email marketingu. Wydarzenie ma za sobą już sześć edycji i oprócz inspirujących prelekcji oraz pokazów case study organizuje warsztaty, na których poszerza wiedzę o email marketingu. Ważną częścią konferencji jest after party gdzie można poznać ciekawych ludzi i wymienić się doświadczeniami.

Organizatorem konferencji jest Freshmail, który zgłosił się do naszego studia z propozycją odświeżenia identyfikacji wizualnej wydarzenia. Zakres prac objął zmianę logo oraz stronę www. Wyzwaniem było dostosowanie wizerunku do obecnych trendów, zachowując unikalny charakter konferencji i wiodącą kolorystykę.

Pracę nad nowym logo rozpoczęliśmy od kreacji sygnetu. Utrzymaliśmy jego trójwymiarową strukturę jednocześnie upraszczając sam symbol. Całość przedstawiliśmy w żółtych odcieniach odpowiednio akcentując przestrzenność znaku. Ważnym elementem był dobór typografii, zdecydowaliśmy się na mocny i geometryczny krój, który koresponduje z przestrzennym sygnetem, przy zachowaniu oryginalnej pisowni nazwy wydarzenia.

Następnym krokiem była zmiana strony www. Klient dostarczył nam gotową architekturę informacji, gdzie wszystkie treści miały być zawarte na jednej stronie. Z uwagi na dużą ilość elementów, postanowiliśmy projekt podzielić na wyraźne sekcje. Dla dopełnienia wiodącego koloru dobraliśmy szarą barwą oraz zaproponowaliśmy czarno białe zdjęcia. Dodaliśmy również sześciokątne figury inspirowane kształtem sygnetu.

Całość kreacji idealnie odzwierciedla nowoczesną kontynuację wizerunku marki, co spotkało się z pozytywnym odbiorem przez uczestników konferencji.

Klient:
Freshmail
Zakres prac:
Logo
Identyfikacja wizualna
Strona wwww
Link: