Jeżeli szukasz prenumeraty krajowego lub zagranicznego czasopisma to Kiosk24 jest idealnym miejscem. To jedyny sklep internetowy w Polsce, oferujący prenumeratę redakcyjną, w tradycyjnej, papierowej formie. Platforma umożliwia również zamówienie wersji cyfrowej czasopism i książek.
Klient zgłosił się do naszego studia z zamiarem odświeżenia logo oraz szaty graficznej sklepu. Powodem zmian była chęć rozwoju platformy na urządzeniach mobilnych jak również zgodność materiałów z aktualnymi trendami graficznymi. Nowe projekty miały mieć przede wszystkim czystą formę i utrzymać czerwoną barwę, z którą identyfikowany był klient.
Pierwszym zadaniem był projekt logo. Podczas procesu projektowego powstały różne koncepcje znaku. Wspólnie z klientem zdecydowaliśmy się na wykorzystanie motywu zakładki, który jednoznacznie kojarzy się z literaturą. Nazwę marki zapisaliśmy w dwóch liniach nawiązując do kolumnowej formy artykułów w czasopismach. Postawiliśmy też na mocną typografię aby zwiększyć czytelność całego znaku.
Pracę nad grafiką sklepu zaczęliśmy od zaprojektowania nowej architektury informacji. Uporządkowaliśmy proces zamówienia oraz pozostałe elementy aby platforma spełniała swoją funkcję na urządzeniach mobilnych. W projekcie graficznym zastosowaliśmy dużą ilość bieli która dobrze eksponuje produkty i treści. Poszczególne sekcje podzieliliśmy cienkimi liniami z czerwonymi akcentami aby utrzymać czysty efekt i nawiązać do logo. Użyliśmy geometrycznej typografii która właściwie koresponduje z mocnym znakiem i czytelnie prezentuje większe ilości tekstu.
Logo
Platforma e-commerce
Architektura informacji
Wersja responsywna