Freshmail to firma specjalizująca się w email marketingu. Od 2008 roku dostarcza narzędzie do spersonalizowanej i wielokanałowej komunikacji marketingowej. Jako ekspert w dziedzinie, organizuje szkolenia w całej Polsce oraz popularną konferencji Mail My Day. Oprócz nieustannego rozwoju aplikacji firma stawia na wysoki poziom obsługi klienta zatrudniając najlepszych specjalistów od komunikacji email marketingowej.
Ciągły progres firmy na wielu płaszczyznach sprawia, że Freshmail jako marka również nie stoi w miejscu. Dowodem na to jest drugie odświeżenie wizerunku, jakie mieliśmy okazję przeprowadzić dla tego klienta. Zmiany były globalne i dotyczyły panelu aplikacji, identyfikacji wizualnej jak również strony www.
Współpracując z klientem już piąty rok, wiedzieliśmy, że przykłada on dużą wagę do spójności komunikacji na wszystkich poziomach. Po aktualizacji interfejsu aplikacji rozpoczęliśmy pracę nad stroną www. Witryna Freshmail'a jest ważnym i rozbudowanym elementem brandingu, dzięki niej firma sprzedaje dostęp do narzędzia oraz edukuje użytkowników w temacie email marketingu. W pracach graficznych wykorzystaliśmy również stylistykę flat desginie. Projekty wzbogaciliśmy o grafitową i szarą barwę, zgodnie z ustalonym kierunkiem. Istotną zmianą było zastosowanie nowej geometrycznej typografii, która współgra z dużą ilością światła w kreacjach. Wprowadziliśmy także nową ikonografię oraz większą ilość zdjęć aby utrzymać unikalny klimat firmy.
Freshmail dobrze wie, że za sukcesem stoją odpowiedni ludzie dlatego stale dba o swój employer branding. Zaprojektowaliśmy dwie dedykowane witryny, które w ciekawy i nieszablonowy sposób prezentują główne wartości firmy i zachęcają potencjalne osoby do współpracy z firmą Freshmail.
Kluczowym punktem odświeżenia serwisu była responsywność. Zadbaliśmy i o to dostosowując każdy layout do urządzeń mobilnych.
Strona www
Zaprojektowaliśmy ponad 90 unikalnych ekranów
Employer branding
Dla każdego ekranu przygotowaliśmy wersje RWD