Freshmail to firma specjalizująca się w email marketingu. Od 2008 roku dostarcza narzędzie do spersonalizowanej i wielokanałowej komunikacji marketingowej. Jako ekspert w dziedzinie, organizuje szkolenia w całej Polsce oraz popularną konferencji Mail My Day. Oprócz nieustannego rozwoju aplikacji firma stawia na wysoki poziom obsługi klienta zatrudniając najlepszych specjalistów od komunikacji email marketingowej.

Ciągły progres firmy na wielu płaszczyznach sprawia, że Freshmail jako marka również nie stoi w miejscu. Dowodem na to jest drugie odświeżenie wizerunku, jakie mieliśmy okazję przeprowadzić dla tego klienta. Zmiany były globalne i dotyczyły panelu aplikacji, identyfikacji wizualnej jak również strony www.

Pierwszym etapem prac była aktualizacja interfejsu aplikacji. Klientowi zależało głównie na przeprojektowaniu szaty graficznej, zgodnie z bieżącymi trendami oraz dostosowaniu narzędzia do urządzeń mobilnych. W projektach odeszliśmy od wypukłości i cieni wykorzystując stylistykę flat design. Zmodyfikowaliśmy ikonografię, pozbywając się wypełnionych kształtów na rzecz obrysów. Kolorystyka panelu również uległa znacznej przemianie. Wprowadziliśmy grafitową barwę do głównej nawigacji, lepiej ją eksponując. Szary kolor w tle i białe aple, właściwie porządkują duże ilości treści - powyższe zmiany zastosowaliśmy do wszystkich ekranów aplikacji. Na potrzeby realizacji stworzyliśmy Przewodnik interfejsu dla deweloperów, gdzie opisaliśmy kluczowe elementy.

Klient:
Freshmail
Zakres prac:
Interfejs aplikacji
Link:

Interfejs aplikacji

Zaprojektowaliśmy ponad 90 unikalnych ekranów

Przewodnik interfejsu

Elementy interfejsu