Freshmail to firma specjalizująca się w email marketingu. Od 2008 roku dostarcza narzędzie do spersonalizowanej i wielokanałowej komunikacji marketingowej. Jako ekspert w dziedzinie, organizuje szkolenia w całej Polsce oraz popularną konferencji Mail My Day. Oprócz nieustannego rozwoju aplikacji firma stawia na wysoki poziom obsługi klienta zatrudniając najlepszych specjalistów od komunikacji email marketingowej.

Ciągły progres firmy na wielu płaszczyznach sprawia, że Freshmail jako marka również nie stoi w miejscu. Dowodem na to jest drugie odświeżenie wizerunku, jakie mieliśmy okazję przeprowadzić dla tego klienta. Zmiany były globalne i dotyczyły panelu aplikacji, identyfikacji wizualnej jak również strony www.

Ostatnim krokiem procesu odświeżenia była identyfikacja wizualna. Zieleń pozostała wiodącą barwą a grafitowy i szary kolorami dopełniającymi. Zmianie uległa główna typografia, którą należało zastosować na wszystkich materiałach. Zaktualizowaliśmy również brandbook gdzie zawarliśmy nowe wytyczne komunikacji marki.

Odświeżyliśmy także folder promocyjny klienta. Zmienił się jego format oraz poszerzył zakres informacji. Szatę graficzną zaprojektowaliśmy zgodnie z nowym kierunkiem dodając więcej światła na stronach, aktualizując typografię i kolorystykę.

Jako specjalista w email marketingu Freshmail co jakiś czas publikuje raport branżowy. W związku ze zmianami wizerunkowymi, zostaliśmy poproszeni o przygotowanie szaty graficznej. Raport miał mieć formę interaktywnego dokumentu, który w przystępny sposób zaprezentuje różnorodne treści. Pracę rozpoczęliśmy od kluczowych ekranów gdzie ważne było połączenie informacji tekstowych oraz graficznych. Następnie zaprojektowaliśmy wykresy według nowej stylistyki. Do raportu dodaliśmy boczną nawigację, która umożliwia przejście do wybranej strony z każdego miejsca raportu.

Klient:
Freshmail
Zakres prac:
Logo
Identyfikacja wizualna
Księga znaku
Folder
Raport
Link:

Identyfikacja wizualna

Księga znaku

Folder

Raport Email marketing w liczbach