emplo to narzędzie on-line usprawniające komunikację wewnętrzną w firmach. Za jego pomocą w łatwy sposób można zarządzać rozwojem pracowników oraz planowanymi celami. Poza samą aplikacją firma systematycznie poszerza swoją bazę wiedzy dotyczącą tematyki Human resources.
Ze względu na dynamiczny rozwój platformy klient zdecydował się zaktualizować i uporządkować swoją identyfikację wizualną. Logo oraz kolorystyka miały zostać nie zmienione ale całość wizerunku miała stwarzać bardziej profesjonalne i eksperckie wrażenie. Ważnym kryterium była również spójność komunikacji na wszystkich poziomach.
Zaproponowaliśmy kilka rozwiązań i po konsultacjach z klientem postanowiliśmy wykorzystać przewagę granatowej barwy w połączeniu z pomarańczowymi i białymi akcentami. Dodatkowo wykorzystaliśmy ikonograficzny motyw motyla, którym emplo posługiwało się w dotychczasowych materiałach. Zmianie uległa również używana typografia. W trakcie prac zakres projektowanych elementów się powiększał przez co mogliśmy zadbać o spójność wizualną każdego z nich. Nowe zasady komunikacji zebraliśmy w jednym miejscu projektując księgę marki.
Nasza współpraca z klientem przerodziła się w stałą obsługę graficzną marki dzięki czemu wspieramy emplo w ciągłym rozwoju.
Identyfikacja wizualna
Folder promocyjny
Torby
Roll-up i ścianka
Strona www
Infografiki
Zaprojektowaliśmy serię Ebook'ów